1 Si has creat bé el blog, sortirà temporalment llistat a PAIDOGOGIA / BLOGS-PORTAFOLI D'ESTUDIANTS PG41. Pots comprovar-ho. Si no hi és, vol dir que no has creat bé el blog o no has donat bé l'adreça html. Revisa-ho! Aviat ocultaré el llistat al que jo tindré accés. Hi ha 12 adreces que no he pogut corregir. Ho he comunicat pr correu. Ja no puc fer-ho més. Cadascú pot comprovar per ell mateix si funciona l'adreça, sortint del seu correu i posant-la al navegador. Hi ha massa errors de punts, majúscules, no saber posar els cognoms en ordre...
2 Si tots poseu un títol idèntic, es crearan moltes confusions a la xarxa. Sigueu creatives, creatius. Massa repetició de Teories i Pràctiques Contemporànies (en/de/del') Educació. també es repeteix: racó de pensar... Apreneu dels bons publicitaris: amb una paraula o dues, o una imatge fixen en la ment de molts.
3 N'hi ha que no seguiu les normes i haig de procedir a la correcció: cal posar en majúscula PG41, cal posar http://...
PUGEU INFORMACIÓ AL BLOG. DOCUMENTEU-LA. AGFEGIU ELS VOSTRES COMENTARIS I ELABORACIONS. Alguns il·lustracions i fotografies ben justificades o situades en el seu punt.
EL guió del tema és el que teniu al programa. Cal donar resposta beu preò a tots els punts. Integra-hi les activitats de classe. Activitats que s'han de fer bé. Una activitat ben feta val més que quatre per cobrir l'expedient. Llegeixo tot el què puc i cerco plantejaments elaborats, pesonalment o en equip.
4 Es tracta de començar a pujar al blog informació de classe i fer elaboració pròpia. De cada tema T1, T2... una entrada amb tot que es pot anar completant dia a dia (Entrar pel llapis de la base de l'entrada), no cal fer-ho tot perfecte des del primer moment, es va millorant quan hom s'ho rellegeix. Sigueu honestos, sigueu intel·legents, ni plagi, ni còpia; si treballeu en col·laboració, excel·lent i poseu els noms de totes (Exemple: M. Tarrats, G, Santos, M. Miret, R. Sánchez).
Martí Teixidó
professor
coneixement científic de l'educació + disseny d'intervenció culturològica segons finalitats, comprovant eficàcia i eficiència
dijous, 29 de setembre del 2011
SEMINARIS A, B, C assignats per profs. Luna i Llobet
Deixo sense efecte els grups de seminari modificats per atendre necessitats d'estudiants segons treball, temps de transport distant o necessitats familars. Hi vaig dedicar temps a una feina que no és de professor per afavorir a tots i especialment als qui tenen més dificultats.
No comparteixo la decisió còmoda i insolidària de fer els horaris rotatoris. Efectivament no és fàcil contentar tothom però és mesquinesa humana pensar que si jo no en puc sortir afavorit, que no hi surti ningú. Sense cap interès personal puc tenir l'autoritat suficient -ho vaig fer el curs passat- de convidar algunes persones a anar a l'horari menys volgut, de 20 a 21 h. Són persones que van aprofitar regularment per fer feina en grup de 19 a 20 h al mòdul III, no ho van viure com una càrrega i vàren assolir qualificació favorable. Aquest curs, per dotze persones hem sotmès a setanta-quatre a una variabilitat d'horaris que té més costos que beneficis.
És el que heu decidit vosaltres. Uns interessadament, d'altres volent facilitar l'acord, la majoria inhibint-vos. Podeu relacionar-ho amb el què hem tractat avui de Estat i educació. Confio que totes i tots hi penseu i aprengueu de la situació.
EL DIJOUS 6 D'OCTUBRE SEMINARIS ROTATIUS SEGONS LES AGRUPACIONS APROVADES PELS PROFESSORS LLOBET I LUNA. LES DELEGADES S'HAN COMPROMÈS A FER EL CORRESPONENT CRONOGRAMA QUE US LLIURARAN D'IMMEDIAT.
ANTERIOR DE 25.09.11
Des del 23S teniu pujats els grups de seminari.
D'entrada partim d'aquests: A a les 16h, B a les 19h, C a les 20h.
Sobre la base d'aquests grups de seminari, he pogut atendre algunes demandes. Vegeu asignació de grupde seminari per TeoPraConEdu g41 dijous a PAIDOGOGIA2011
Martí Teixidó
professor
No comparteixo la decisió còmoda i insolidària de fer els horaris rotatoris. Efectivament no és fàcil contentar tothom però és mesquinesa humana pensar que si jo no en puc sortir afavorit, que no hi surti ningú. Sense cap interès personal puc tenir l'autoritat suficient -ho vaig fer el curs passat- de convidar algunes persones a anar a l'horari menys volgut, de 20 a 21 h. Són persones que van aprofitar regularment per fer feina en grup de 19 a 20 h al mòdul III, no ho van viure com una càrrega i vàren assolir qualificació favorable. Aquest curs, per dotze persones hem sotmès a setanta-quatre a una variabilitat d'horaris que té més costos que beneficis.
És el que heu decidit vosaltres. Uns interessadament, d'altres volent facilitar l'acord, la majoria inhibint-vos. Podeu relacionar-ho amb el què hem tractat avui de Estat i educació. Confio que totes i tots hi penseu i aprengueu de la situació.
EL DIJOUS 6 D'OCTUBRE SEMINARIS ROTATIUS SEGONS LES AGRUPACIONS APROVADES PELS PROFESSORS LLOBET I LUNA. LES DELEGADES S'HAN COMPROMÈS A FER EL CORRESPONENT CRONOGRAMA QUE US LLIURARAN D'IMMEDIAT.
ANTERIOR DE 25.09.11
Des del 23S teniu pujats els grups de seminari.
D'entrada partim d'aquests: A a les 16h, B a les 19h, C a les 20h.
Sobre la base d'aquests grups de seminari, he pogut atendre algunes demandes. Vegeu asignació de grupde seminari per TeoPraConEdu g41 dijous a PAIDOGOGIA2011
Martí Teixidó
professor
dimecres, 28 de setembre del 2011
CREA EL TEU BLOG >>>>>>>>>PORTAFOLI
Estudiants: formularis per l'accés telemàtic a blogs i plataforma
Estudiants. PAIDOGOGIA és public però potser calgui tancar-lo.
Heu de tenir un correu .............@gmail.com per entrar a la plataforma PAIDOGOGIA2011.
Que se us pugui identificar amb el mateix correu: poseu cognom1cognom2nom@gmail.com, si cal dos cognoms.
Formulari estudiants
Ep! No et descuidis la fotografia al blog i fotografia al correu @gmail.com . Nosaltres som gent oberta. Tots identificats. Nom clar i fotografia. I que quan ens trobem t'assemblis a la fotografia.
La teva feina la faràs en un blog personal del qual en treuràs el teu portafoli o llibre de consulta que podràs fer servir en les realitzacions de les proves de coneixements adquirits.
Cal un segon formulari per enllaçar el teu blog. El pots fer públic o privat. En aquest has de convidar al professor com a autor.
Formulari BlogPortafolis d'ESTUDIANT
Estudiants. PAIDOGOGIA és public però potser calgui tancar-lo.
Heu de tenir un correu .............@gmail.com per entrar a la plataforma PAIDOGOGIA2011.
Que se us pugui identificar amb el mateix correu: poseu cognom1cognom2nom@gmail.com, si cal dos cognoms.
Formulari estudiants
Ep! No et descuidis la fotografia al blog i fotografia al correu @gmail.com . Nosaltres som gent oberta. Tots identificats. Nom clar i fotografia. I que quan ens trobem t'assemblis a la fotografia.
La teva feina la faràs en un blog personal del qual en treuràs el teu portafoli o llibre de consulta que podràs fer servir en les realitzacions de les proves de coneixements adquirits.
Cal un segon formulari per enllaçar el teu blog. El pots fer públic o privat. En aquest has de convidar al professor com a autor.
Formulari BlogPortafolis d'ESTUDIANT
dimarts, 27 de setembre del 2011
JOC DE CARTES DE L'EDUCACIÓ per al seminari
EDUCACIÓ COM A ASPIRACIÓ
|
EDUCACIÓ COM A DES- ENVOLUPAMENT |
EDUCACIÓ COM A FUNCIÓ INTERNACIONAL
| |
EDUCACIÓ COM A FUNCIÓ CULTURAL
|
EDUCACIÓ COM A FUNCIÓ SOCIAL |
EDUCACIÓ COM A NECESSITAT | |
EDUCACIÓ COM A REALITAT
|
DEFINICIÓ D’EDUCACIÓ |
CLASSES D’EDUCACIÓ |
Prepareu-vos un joc de cartes per a cada equip. Un full A4 tallat en 9 cartes.
Podeu baixar-lo de PAIDOGOGIA2011.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)