dijous, 29 de setembre de 2011

BLOGS-PORTAFOLI...... en marxa 30 de 74..... atenció

1 Si has creat bé el blog, sortirà temporalment llistat a PAIDOGOGIA / BLOGS-PORTAFOLI D'ESTUDIANTS PG41. Pots comprovar-ho. Si no hi és, vol dir que no has creat bé el blog o no has donat bé l'adreça html. Revisa-ho! Aviat ocultaré el llistat al que jo tindré accés. Hi ha 12 adreces que no he pogut corregir. Ho he comunicat pr correu. Ja no puc fer-ho més. Cadascú pot comprovar per ell mateix si funciona l'adreça, sortint del seu correu i posant-la al navegador. Hi ha massa errors de punts, majúscules, no saber posar els cognoms en ordre...

2 Si tots poseu un títol idèntic, es crearan moltes confusions a la xarxa. Sigueu creatives, creatius. Massa repetició de Teories i Pràctiques Contemporànies (en/de/del') Educació. també es repeteix: racó de pensar... Apreneu dels bons publicitaris: amb una paraula o dues, o una imatge fixen en la ment de molts.

3 N'hi ha que no seguiu les normes i haig de procedir a la correcció: cal posar en majúscula PG41, cal posar http://...


PUGEU INFORMACIÓ AL BLOG. DOCUMENTEU-LA. AGFEGIU ELS VOSTRES COMENTARIS I ELABORACIONS. Alguns il·lustracions i fotografies ben justificades o situades en el seu punt.
EL guió del tema és el que teniu al programa. Cal donar resposta beu preò a tots els punts. Integra-hi les activitats de classe. Activitats que s'han de fer bé. Una activitat ben feta val més que quatre per cobrir l'expedient. Llegeixo tot el què puc i cerco plantejaments elaborats, pesonalment o en equip.

4 Es tracta de començar a pujar al blog informació de classe i fer elaboració pròpia. De cada tema T1, T2... una entrada amb tot que es pot anar completant dia a dia (Entrar pel llapis de la base de l'entrada), no cal fer-ho tot perfecte des del primer moment, es va millorant quan hom s'ho rellegeix. Sigueu honestos, sigueu intel·legents, ni plagi, ni còpia; si treballeu en col·laboració, excel·lent i poseu els noms de totes (Exemple: M. Tarrats, G, Santos, M. Miret, R. Sánchez).

Martí Teixidó
professor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada