PORTAFOLISactivitats5 a la plataforma.
Proposta d'activitats i enunciats per desenvolupar com a peguntes, sens preguntes. És el guió per a escriure.
Cadascú decideix a quin nivell i qualitat de formació (professional i científica) vol arribar.
Ara completareu la fase definitiva de l'avaluació que conduirà a l'avaluació final amb valor social d'acreditació acadèmica.
Encara no hi ha res decidit. Els estudiants (4) que no heu assolit una puntuació =/>50 heu de modificar a millor la vostra manera d'elaborar el coneixement. Els estudiants (12 són molts) que no he pogut avaluar de manera completa no han estat al cas per un motiu o altre que ja coneixen.
Estudieu, penseu i escriviu. I com més escriureu més construcció de pensament fareu.
Seguiré els vostres blogs. MTPp
coneixement científic de l'educació + disseny d'intervenció culturològica segons finalitats, comprovant eficàcia i eficiència
divendres, 16 de desembre del 2011
dijous, 15 de desembre del 2011
T9
Cal explicar al blog tots els descriptors del T9 segons el programa havent entrat als enllaços i fet lectures enllaçades.
Sessió seminari:
Lectures qualitat-educació
Centrar-se en una idea clau comentar-la amb relació al contingut del T9 i continguts ja considerats en temes anteriors.
Preparar la intervenció escrita en català. 15-20 línies. Intervenció de lectura oral, clara, pública. (dempeus).
Subscriure's a:
Missatges (Atom)