coneixement científic de l'educació + disseny d'intervenció culturològica segons finalitats, comprovant eficàcia i eficiència
dijous, 12 de gener del 2012
AGENDA: CLASSES FINALS
Activitats de portafolis. Darrera actualització a PAIDOGOGIA2011
19 gener
Seminari: Orientacions de l'educació i la Pedagogia: principis, tensions, referents a l'ensenyament actual.
Fer escola, fer classe (Philippe Meirieu). Selecciona i comenta per escrit (15-20 línies) amb relació al què hem estudiat : 1 principi, 1 tensió, 1 referent.
19 gener
Darrera classe: T14 i T15
24 gener
16:00 Presentació de portafoli 2 per a supervisió.
26 gener
17:00 Prova 2
30 gener (pedent de confirmació)
17:00 tutories personalitzades
18:00 tutories personalitzades
19:00 tutories personalitzades
20:00 tutories personalitzades
02 febrer
18:00 Prova extraordinària global de recuperació
T13
24 E/I | T14 | Explora, descriu i explica una de les escoles suggerides o una altra que coneguis que ha iniciat un efectiu canvi de model que pot incorporar TIC i MCM en la seva organització. | 90’ |
21 C/E |
| Fer escola, fer classe. Selecciona i comenta amb relació al què hem estudiat : 3 principis, 3 tensions, 3 referents (pel cap baix; podeu fer-ne més). | 120’ |
dilluns, 9 de gener del 2012
We are the world, We are the children... canta
THERE COMES A TIME WE MUST HEED A CERTAIN CALL WHEN THE WORLD MUST COME TOGETHER AS ONE WE CANT GO ON PRETENDING DAY BY DAY SEND THEM YOUR HEART SO THEYLL KNOW THAT SOMEONE CARES WE ARE THE WORLD, WE ARE THE CHILDREN
WE ARE THE WORLD, WE ARE THE CHILDREN
|
QUAN HI HA GENT QUE MOR ÉS MOMENT DE DONAR-LOS UNA MÀ TOTS SOM EL MÓN, SOM ELS INFANTS ÉS UNA OPCÓ QUE ESTEM FENT
ENVIA’LS EL TEU COR AIXÍ SABRAN QUE ALGÚ ES PREOCUPA ÉS UNA OPCÓ QUE ESTEM FENT QUAN ESTÀS DESANIMAT I CAIGUT, SEMBLA QUE NO HI HA CAP ESPERANÇA TOTS SOM EL MÓN, SOM ELS INFANTS ÉS UNA OPCÓ QUE ESTEM FENT
|
http://www.letras4u.com/usa_for_africa/we_are_the_world.htm