Dijous 17 a les 14:45 h visita a escola
cal estar a l'adreça de l'escola on heu quedat inscrits per a la visita.
Les relacions d'estudiants han estat comuniacdes a Gestió Acadèmica com és preceptiu.
El professor o professora acompanyant o la cap de grup s'anunciaran uns minuts abans a l'escola per entrar puntualment. D'una banda, és una visita breu 120' o 90'. De l'altra, cal no interferir el funcionament ordinari que de fet és allò que volem observar.
Observar vol dir: mirar atentament i arreu, escoltar els que ens diuen i el que diuen o oïm, fullejar si ens ho permeten algun àlbum de treballs, carpeta o llibreta.
La ressenya personal de la visita amb reflexions i comentaris referits a allò què estem estudiant: educació activa, renovació pedagògica i diferents corrents o sistemes pedagògics cal elaborar-ho en els dies immediats i no endarrerrir-ho. Per això, ho lliurareu en suport paper el dia 01.12.11 i formarà part de l'avaluació del primer període. Això sens perjudici que dediquem un temps de seminari a parlar-ne en equip.
coneixement científic de l'educació + disseny d'intervenció culturològica segons finalitats, comprovant eficàcia i eficiència
dilluns, 14 de novembre del 2011
Declaració de la Societat Catalana de Pedagogia (SCP),
Vulgueu contribuir a donar-li difusió. És una declaració de caràcter científic que convé que coneguin tots els ciutadans, especialment els pares i avis. L'aprenentatge del català i del castellà ben primerenc és una oportunitat de desenvolupament de la capacitat per a les llengües i no afavoreix els infants separar-los per raó de llengua.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)