Activitat/Realització | Indicadors | Criteri | Punt/100 Tot - Min |
Portafoli | § Selecció i organització d’informació § Estructuctura de la informació per a coneixement § Escrits propis d’elaboració de pensament § Elements pertinents creatius originals |
+5 |
30 - 10 |
Prova | § Resposta centrada en l’enunciat § Exposició ordenada amb guió clar § Coneixement i desenvolupament consistent § I·lustració: citacions, exemples. § Text: ressenya, contextualització, deduccions i comentaris |
+10 |
30 - 10 |
Assistència | § Habitual: 100-80% § Bàsica: 79-50% § Limitada: 49-33% § Esporàdica < 33% | 10 5 0 |
10 - 5 |
Aportacions | § Intervencions a classe clares i interessants § Preguntes intel·ligents § Suggeriments/ invitacions d’estudi als companys |
+C |
10 - 3 |
Treball en equip | § Participació regular i estudi pesonal § Iniciativa en diàleg/debat § Estructuració i elaboració de docuemnts |
| 10 - 3 |
Ressenya visita 1r períod. Recensió lectura 2n perío | § Descripció clara i precisa § Valor pedagògic en diversos contextos § Principis educatiu i criteris pedagògics que tenen validesa universal
§ 1. Ressenya de contingut § 2. Contextualització en el temari § 3. Elaboració de pensament propi |
| 10 - 0 |
coneixement científic de l'educació + disseny d'intervenció culturològica segons finalitats, comprovant eficàcia i eficiència
divendres, 4 de novembre del 2011
Criteris d'avaluació al programa oficial, pág 8 (aplicats al primer període)
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada