dissabte, 16 d’octubre de 2010

Avaluació: indicadors i criteris. Sessió 21.10.10


Vegeu i considereu els indicadors i criteris d'avaluació
(PEDAGOGIA2010). Estan en fase de deliberació. Atès el sistema de classe, estudi i elaboració a través de plataforma digital, jo mateix, professor, estic pensant què es el més adequat i per això no ho he comunicat abans.

Se li demana al professor que sigui qui dona la qualificació final que té caràcter de "sanció social". En aquest acte, el professor no fa de docent, sinó de jutge o examinador i garanteix a la societat la competència dels qui són acreditats. Deu ser millor que ho faci el professor, que pot conèixer els estudiants, que no que es faci a través d'examen extern per una pretesa objectivitat.

No és fàcil l'objectivitat en assumptes socials. El pensament tecnològic, davant assumptes complexos, els desglossa en parts més petites, els factorialitza. Així, es pot ser poc precís en algun factor però hi ha més possibilitats de precisió global. Altra cosa és que no hi ha objectivitat garantida però sí el deure i compromís deontològic d'equanimitat.

Sotmeto la proposta a la vosta consideració. Us escoltaré i decidiré. Aprofiteu l'ocació per a pensar-hi. És pensament pedagògic i forma part de la vostra formació com a mestres.

Ho tractarem a la sessió de 21.10.10 de 18:30 a 18:45 h. Heu d'haver escollit abans una moderadora o moderador. En quinze minuts podem dir moltes coses si ho tenim pensat. A mi em correspon escoltar.

MTPp

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada